03-2016 - Camara di Comercio ta presenta di 4 edicion di Business Plaza-Step Forward!
Oranjestad – Diasabra, 16 di januari proximo, Camara di Comercio y Industria Aruba (KvK) lo tene su  edicion anual di Business Plaza-Step Forward! y esaki pa di cuater biaha! Si expansion di bo negoshi ta den bo planes pa e aña aki, esaki ta e evento pa asisti na dje. E programa ta cuminsa pa 9or di mainta y lo termina pa 3or di atardi. Presidente di Camara di Comercio, Sra. Daphne Agius Cesareo-Lejuez lo  tey pa yama tur esnan presente bonbini.

E edicion aki ta conta cu sponsorship di Banco di Caribe.

Un bes mas lo ofrece un dia completo di informacion y guia na e empresario cu ta desea di expande su liña di producto of servicionan, talbes kier restructura su negoshi of ta pensa di trata cu mercado internacional. E programa ta consisti di presentacionnan cu lo tuma luga parti mainta dor di e siguiente oradornan Sra. Marielsa Arends-Croes, Sra. Rubiela Lampe, y Sres. Boy Ecury, Sven Faarup, Johannes Vervloed, sigui pa un ‘networking break’ y parti atardi un workshop tocante ‘Social Media’ cu lo ser presenta dor di Sres. Guido Picus, Robert Anjie y Sra. Aissette Rivera di Expandeer den tres diferente sala pa asina duna mas tanto persona posibel e oportunidad pa asisti. Ta util pa trece un tablet of smartphone durante participacion na e workshop aki.

Como doño of director di un empresa ta bon pa ta al tanto di tur aspecto cu tin di haber cu maneho en general di e empresa. Pesey e topiconan ta varia di logistica, siguridad na pia di trabou, informacion tocante permisonan di negoshi te na e parti di ley laboral y tambe, entre otro, kico un embahador por nifica pa un empresario. Cu e variedad di presentacion aki ta toca temanan interesante pa e negoshi cu ya a pasa den e proceso di ‘start up’ y cu awor ta cla pa tuma su siguiente pasonan.

Manera ta custumber, lo tin e oportunidad pa papia cu un business advisor di KvK tocante bo situacion specifico y haya contesta riba bo preguntanan.

Admision na e programa completo ta gratis y ta inclui snacks y refreshments. Registracion adelanta pa e presentacionnan y e workshop ta obligatorio y pa esaki por tuma contacto cu KvK na 582-1566, ext. 35/27/30 of manda un email na This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

Pa mas informacion tocante e evento aki bishita nos facebook page www.facebook.com/arubachamber of consulta nos website www.arubachamber.com pa e programa cu ta contene mas detayes di e presentacionnan y e workshop. No perde e oportunidad aki y asisti na Business Plaza-Step Forward!

Aruba, 11 di januari 2016